Süper Lig'de 2026-2027 sezonu harcama limitleri belli oldu
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, Süper Lig'in 2026-2027 sezonu harcama limitlerini duyurdu.

- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
Trendyol Süper Lig'de 2026/2027 sezonunun başlamasına az bir süre kala tüm takımların harcama limitleri belli oldu.
EN YÜKSEK LİMİT GALATASARAY'IN
Açıklanan rakamlara göre; En yüksek limite 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL ile son dört yılın şampiyonu olan Galatasaray sahip oldu.
GALATASARAY'I TAKİP EDEN TAKIMLAR

Sarı-kırmızılıları 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 TL ile Fenerbahçe takip ederken, Beşiktaş'ın limiti 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 TL olarak belirlendi. Trabzonspor'a ise 2 milyar 530 milyon 783 bin 285 TL harcama limiti tanındı.
TFF'den yapılan açıklamaya göre; belirlenen Süper Lig takım harcama limitleri şu şekilde:

Fransızlar duyurdu: Todibo İstanbul yolcusu
Galatasaray: 9.006.596.835 TL
Fenerbahçe: 6.330.032.702 TL
Beşiktaş: 4.123.397.974 TL
Trabzonspor: 2.530.783.285 TL
Çaykur Rizespor: 1.817.301.750 TL
Samsunspor: 1.124.529.320 TL
TÜMOSAN Konyaspor: 1.101.846.407 TL
RAMS Başakşehir: 1.099.918.616 TL
Kocaelispor: 953.682.308 TL
Erzurumspor: 893.261.956 TL
Amedspor: 893.261.956 TL
Çorum FK: 893.261.956 TL
Gaziantep FK: 817.925.936 TL
Natura Dünyası Gençlerbirliği: 805.716.149 TL
ikas Eyüpspor: 801.174.603 TL
Göztepe: 678.239.611 TL
Kasımpaşa: 647.958.968 TL
Corendon Alanyaspor: 571.608.883 TL




