Ajansspor

Süper Lig'de 2026-2027 sezonu harcama limitleri belli oldu

Editör: Orhan Gülek

Son Güncelleme /

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, Süper Lig'in 2026-2027 sezonu harcama limitlerini duyurdu.

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 53 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Trendyol Süper Lig'de 2026/2027 sezonunun başlamasına az bir süre kala tüm takımların harcama limitleri belli oldu.

EN YÜKSEK LİMİT GALATASARAY'IN

Açıklanan rakamlara göre; En yüksek limite 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL ile son dört yılın şampiyonu olan Galatasaray sahip oldu.

GALATASARAY'I TAKİP EDEN TAKIMLAR

Sarı-kırmızılıları 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 TL ile Fenerbahçe takip ederken, Beşiktaş'ın limiti 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 TL olarak belirlendi. Trabzonspor'a ise 2 milyar 530 milyon 783 bin 285 TL harcama limiti tanındı.

TFF'den yapılan açıklamaya göre; belirlenen Süper Lig takım harcama limitleri şu şekilde:

Galatasaray: 9.006.596.835 TL

Fenerbahçe: 6.330.032.702 TL

Beşiktaş: 4.123.397.974 TL

Trabzonspor: 2.530.783.285 TL

Çaykur Rizespor: 1.817.301.750 TL

Samsunspor: 1.124.529.320 TL

TÜMOSAN Konyaspor: 1.101.846.407 TL

RAMS Başakşehir: 1.099.918.616 TL

Kocaelispor: 953.682.308 TL

Erzurumspor: 893.261.956 TL

Amedspor: 893.261.956 TL

Çorum FK: 893.261.956 TL

Gaziantep FK: 817.925.936 TL

Natura Dünyası Gençlerbirliği: 805.716.149 TL

ikas Eyüpspor: 801.174.603 TL

Göztepe: 678.239.611 TL

Kasımpaşa: 647.958.968 TL

Corendon Alanyaspor: 571.608.883 TL

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...