Ajansspor

Szymanski: "Daha konsantre oynadık"

Editör: Orhan Gülek

Son Güncelleme /

Trendyol Süper Lig'in 2. haftasında Samsunspor'u 2-0 mağlup eden Fenerbahçe'de ikinci golü atan Szymanski maç sonu değerlendirmelerde bulundu. İşte detaylar

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 34 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

AJANSSPOR - HABER

Fenerbahçe, Edin Dzeko ve Sebastian Szymanski'nin golleriyle Samsunspor'u 2-0 mağlup etti.

Maç sonu Szymanski açıklamalarda bulundu.

"Dakikalarda geçtikçe daha iyi oynadık"

Galibiyeti hak ettikllerini ifade eden Szymanski, "Bizler açımızdadan önemli bir zaferdi. Zemin de zorlayıcıydı. Dakikalarda geçtikçe daha iyi oynadık. Daha konsantre oynadık ve günün sonunda galibiyeti hak ettik. " dedi.

"Fazlasıyla özgüvenli hissediyorum"

Kimin gol attığının önemli olmadığını ifade eden Szymanski, "Sezon başladıüğından itibaren iyi bir şekilde devam ediyoruz. Kendimizi fazlasıyla özgüvenli hissediyorum. Bugün gol atmış oldum. Bu açıdan da mutluyum ama takım olarak bugün 3 puanı hak ettik. Kimin gol attığından ziyade takımın kazanması daha önemli." dedi.

"Fazlasıyla özgüvenli hissediyorum"
"Fazlasıyla özgüvenli hissediyorum"

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...