"Tek hedef şampiyonluk"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Balıkesirspor'un Osmanlıspor'dan transfer ederek kaptanlık görevine getirdiği 37 yaşındaki orta saha oyuncusu Ragıp, "Tek hedefimiz şampiyonluk" dedi.

Son 5 Haber
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

"Tek hedef şampiyonluk"
Geçen sezon Osmanlıspor'la Süper Lig'e çıkma sevinci yaşayan Ragıp, "Balıkesirspor, geçen sezon küme düşmenin acısını yaşadı. Hedefimiz bekleme yapmadan Süper Lig'e dönmek. Bunun için hiç vazgeçmeden çok çalışacağız" dedi.
Tecrübeli oyuncu, Balıkesir'e gelmeden daha önce kırmızı-beyazlı formayı giyen eski takım arkadaşları Muhammet Reis ve Caner'den bilgi aldığını da söyledi.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler

Montella: "Futbolcularımız çok ağır eleştirilere maruz kaldı"

Kenan Yıldız: "Avrupa Şampiyonası'nda en çok eleştirilen bendim"

Mauricio Pochettino: "Türkiye daha fazlasını hak ediyordu"

Fenerbahçe, Greenwood ile anlaştı! Marsilya dev teklifi reddetti...

Chris Richards: "Türkiye'nin bu kadar erken elenmesini beklemiyorduk"

(GOLLER ve ÖZET) İskoçya - Brezilya | Maç Sonucu: 0-3

(GOLLER ve ÖZET) Fas - Haiti | Maç Sonucu: 4-2

Fenerbahçe yıldızları bir bir bitiriyor! Larkin, Shields, Key...

Pulisic: "Son maç bizde gerçek bir kazanma mantalitesi oluşturdu"

McKenzie: "Türkiye'ye saygı duyuyoruz"

Fenerbahçe'den TFF'ye telefon!

Orlando City, Antoine Griezmann transferini açıkladı

Dirk Kuyt, yeniden Fenerbahçe'de!

Eski Süper Lig kulübü yöneticisinden kara paraya dikkat

Fenerbahçe taraftarının beklediği transfer gerçekleşti! Amara Diouf...
