Thomas Reis: "Çok iyi savaştık"
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Son dakika spor haberleri... Samsunspor Teknik Direktörü Thomas Reis, Kayserispor galibiyeti sonrası konuştu.

Son 5 Haber

Saçlarıyla gündem olmuştu! Eren Elmalı'dan yeni karar

TRT'de büyük karışıklık! Spiker iki takımı birbirine karıştırdı

FIFA'dan Dünya Kupası'da yaptığı hareket gündem olan hakeme soruşturma

Fenerbahçe'de Yiğit Efe Demir’in geleceği belli oldu

İtalyanlar yazdı: Galatasaray’dan çift transfer hamlesi! Vlahovic ve Joao Gomes iddiası
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Reeder Samsunspor Teknik Direktörü Thomas Reis, Kayserispor karşısında aldıkları 1-0'lık galibiyetin ardından açıklamalarda bulundu.
Thomas Reis 3 puan aldıkları ve sahadan galibiyetle ayrıldıkları için çok mutlu olduklarını söyledi.
"Son dakikaya kadar baskı kurmaya çalıştı"
Çok zor bir maç olacağını söylediğini anımsatan Reis, "Rakibimizin ligde kalma adına her puana ihtiyacı olduğunu biliyorduk. Maçın ilk dakikalarında iyi bir performans gösterdik. Hemen golü bulduk. Golden sonra istemediğimiz bir performans göstermeye başladık ancak maçın geri kalan kısmında iyi savunma yaptık. Çok iyi savaştık. Kayseri de elinden geleni yapmaya çalıştı. Son dakikaya kadar baskı kurmaya çalıştı. Girdikleri son pozisyonda golü atabilirlerdi. Galibiyetle ayrılan takım biz olduk. 36 puana ulaştık, çok mutluyuz." diye konuştu.