Tim Jabol-Folcarelli: "Daha fazlasını hak ettik"
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Trendyol Süper Lig’in 22. haftasında Trabzonspor, sahasında Fenerbahçe'ye 3-2 mağlup oldu. Maç sonu bordo-mavili takımda Tim Jabol-Folcarelli açıklamalar yaptı.

Son 5 Haber

Fenerbahçe'den Amrabat takası! Cucho Hernandez için formül

Ali Koç, Milli Takım'ı yalnız bırakmadı

Galatasaray'da olağanüstü genel kurul toplantısı yarın yapılacak

RTÜK Başkanı Daniş'ten yayıncı kuruluşlara ve spor yorumcularına çağrı

Nihat Kahveci canlı yayında çılgına döndü, Montella'ya yüklendi: "Hala laf sokuyorsun!"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR-HABER
Trendyol Süper Lig’in 22. haftasında Trabzonspor, sahasında Fenerbahçe'ye 3-2 mağlup oldu. Maç sonu bordo-mavili takımda Tim Jabol-Folcarelli açıklamalarda bulundu.
"Taraftarlarımızdan özür diliyorum"
Taraftarlardan özür dileyerek sözlerine başlayan Tim Jabol-Folcarelli, "Taraftarlarımızdan özür diliyorum. Rakibimiz çok fazla pozisyon girmedi. 1 hata, 2 hata yaparsanız kalenizde golü görüyorsunuz. Farkı yaratan, sonucu oluşturan buydu.
"Daha fazlasını hak ettik"
Rakibe çok fazla pozisyon vermedik. Daha iyi oynayan bizdik. Daha fazlasını hak ettik. Galip ayrılabilirdik ama yaptığımız küçük hatalar kötü sonuç verdi. Önümüzde çok maç var. Savaşmaya devam edeceğiz. Mücadele ettik ama istediğimiz gibi olmadı" dedi.