Türkiye Ragbi Federasyonunun Başkanlığı'na Nahit Şahin yeniden seçildi
Editör: Özgür Koç
Son Güncelleme /
Türkiye Ragbi Federasyonu 5. Olağan ve Mali Genel Kurulu'nda başkanlığa Nahit Şahin, yeniden seçildi. Detaylar haberimizde...

Son 5 Haber

Okan Buruk, Fenerbahçe'nin eski yıldızını istiyor

2026 Dünya Kupası heyecanı yarın 4 maçla devam edecek

Norveç'ten Dünya Kupası'nda eşi benzeri görülmemiş kutlama

Göztepe, transferde adı Galatasaray ve Fenerbahçe ile anılan Arda Okan Kurtulan'ın bonservisini belirledi

Galatasaray, Icardi yerine Manchester City'in yıldızını transfer ediyor!
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
Ankara TZOB Otel'de gerçekleşen genel kurulda başkanlık için, mevcut başkan Nahit Şahin ile bir önceki başkan Murat Pazan yarıştı.
Başkanlık için oylama öncesi yönetim kurulu faaliyet ve mali açıdan ibra edildi.
Nihat Şahin yeniden başkan oldu
Toplam 218 delegenin katıldığı genel kurulda 128 oy alan Nahit Şahin, yeniden başkan oldu. Murat Pazan ise 89 oy aldı, 1 oy ise geçersiz sayıldı.
Seçimden sonra camiaya seslenen Nahit Şahin, hep beraber federasyona katkı sağlayacaklarını belirterek, "Biz bir aileyiz, herkesin başkanıyız. Bütün kulüplerimize aynı davranacağız. Herkese ayrı ayrı teşekkür ederim. Hafta sonu milli maçımız var. Yarın işbaşı yapmamız lazım, herkese tekrar teşekkür ederim." ifadelerini kullandı.
Nahit Şahin'in yönetim kurulu asil üyeleri şu şekilde:
Nahit Şahin, Şefik Aygöl, Osman Yurt, Tuncay Gündüz, Sercan İlker Ertan, Hüseyin Kuriş, Selçuk Görgülü, Emir Can Kefeli, Yavuz Kaan Akın, Engin Kömürcü, Hamza Taş.