Ajansspor

U18 Kadın Milli Takımımız Polonya’ya kaybetti!

Editör: İsa Kethüda

Son Güncelleme /

U18 Kadın Milli Takımımız, Romanya ve Yunanistan’ın ev sahipliğinde düzenlenen Avrupa Şampiyonası’ndaki altıncı maçında Polonya’ya 3-1 (23-25, 25-18, 25-15, 25-22) mağlup oldu.

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 21 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

AJANSSPOR-HABER

Türkiye 18 Yaş Altı Kadın Milli Voleybol Takımı, Romanya ve Yunanistan'ın ev sahipliğinde düzenlenen Avrupa şampiyonasındaki 6'ncı maçında Polonya’ya 3-1 yenildi.

Türkiye Voleybol Federasyonunun açıklamasına göre ay-yıldızlılar, karşılaşmayı 23-25, 25-18, 25-15 ve 25-22'lik setlerle kaybetti.

2. Grup’ta 3'üncü mağlubiyet

Milli takım, bu sonuçla 2. Grup’ta 3'üncü mağlubiyetini aldı.

Rakibimiz Yunanistan

Türkiye, turnuvadaki 7'nci maçında yarın TSİ 20.00’de ev sahibi Yunanistan ile karşılaşacak.

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...