Çaykur Rizespor Başkan Vekili Adnan Er: ''Türk futbolu için takımı sahadan çekmedik''
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
Trendyol Süper Lig 22. haftasında Fenerbahçe'ye deplasmanda 3-2 mağlup olan Çaykur Rizespor'da Başkan Vekili Adnan Er, maçtan sonra açıklama yaptı. Detaylar...

Son 5 Haber

Türkiye istenmeyen listede! Dünya Kupası'nda gol atamayan sadece 3 takım kaldı

UEFA'nın Fenerbahçe'ye kesti ceza belli oldu

Okan Buruk'un oğlunu görenler tanıyamadı! Boyu babasını geçti

İbrahim Hacıosmanoğlu'ndan istifa sorusuna net yanıt!

Trabzonspor, Samsunspor'un tecrübeli oyuncusu Emre Kılınç için hamle yapacak
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Trendyol Süper Lig’in 22. haftasında Fenerbahçe, sahasında karşılaştığı Çaykur Rizespor'u 3-2 mağlup etti. Maçtan sonra Çaykur Rizespor'da Başkan Vekili Adnan Er, maçtan sonra açıklama yaptı.
''Takımı sahadan çekmediysek...''
Maçtan sonra açıklama yapan Çaykur Rizespor Başkan Vekili Adnan Er, "Emek hırsızlığı ile karşı karşıyayız. Sahada bize yapılanları kınıyoruz. Rizespor’un puanı gasp edildi. Takımı sahadan çekmediysek Türk futbolu dünya futbolunda zarar görmesin diye. Yeter artık diyoruz." dedi.
''Bu gece bizim puanımız gasp edilmiştir''
Açıklamasını sürdüren Adnan Er, ''Yönetmeni malum kişi olan bir tiyatro izledik. Ciddi bir emek hırsızlığıyla karşı karşıyayız. Fenerbahçe böyle bir galibiyet sonrasında nasıl sevinebiliyor? Bu gece bizim puanımız gasp edilmiştir.'' dedi.