Dorgeles Nene: "Güçlü kaldık"
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Fenerbahçe, Süper Lig'in 7. haftasında konuk ettiği Antalyaspor'u 2-0 mağlup etti. Karşılaşma sonrası sarı-lacivertli takımda Dorgeles Nene açıklamalar yaptı.

Son 5 Haber

Beşiktaş'ta ayrılık! Emrecan Terzi bu kez bonservisiyle gitti

İşte Galatasaray'ın forvet planı: Icardi gidecek Omar Marmoush gelecek

Fenerbahçe, Vedat Muriqi'nin partnerini İngiltere'de buldu!

Fenerbahçe'nin gözden çıkardığı Dominik Livakovic için ezeli rakipten sürpriz hamle

Trabzonspor, "Ürdünlü Messi" olarak bilinen Mousa Tamari'nin peşinde!
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR-HABER
Trendyol Süper Lig'in 7. haftasında konuk ettiği Hesap.com Antalyaspor'u 2-0 yenen Fenerbahçe, 3 resmi maç sonra galibiyete uzandı.
Karşılaşma sonrası sarı-lacivertli takımda Dorgeles Nene açıklamalarda bulundu.
"Takım arkadaşlarımla gurur duyuyorum"
Kazandıkları için mutlu olduklarını söyleyen Nene, "Öncelikle gururlu ve mutlu olduğumu söylemek istiyorum. Takım arkadaşlarımla gurur duyuyorum. Kazandığımız için de mutluyum. Zor zamanlar geçiriyorduk. Güçlü kaldık ve kazanmak için elimizden geleni yapacağız.
"Kazanmamız gereken maçları maalesef kazanamadık"
Kazanmamız gereken maçları maalesef kazanamadık ama bu galibiyet önemliydi. Çalışmaları sürdüreceğiz, sıkı çalışacağız çünkü biz büyük bir kulübü temsil ediyoruz.
"Önümüzde zorlu maçlar var"
Birinci olmamız, ilk sıraya yerleşmemiz gerekiyor. Önümüzde zorlu maçlar var. Bu maçlara da en iyi şekilde hazırlanacağız" dedi.