Gabriel Paulista: Kırmızı kartla oyunun yönü değişti
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Trendyol Süper Lig’in 11. haftasında Beşiktaş'ın sahasında Fenerbahçe'ye mağlup olduğu karşılaşma sonrası Gabriel Paulista açıklamalar yaptı. İşte detaylar...

Son 5 Haber

Okan Buruk'un oğlunu görenler tanıyamadı! Boyu babasını geçti

İbrahim Hacıosmanoğlu'ndan istifa sorusuna net yanıt!

Trabzonspor, Samsunspor'un tecrübeli oyuncusu Emre Kılınç için hamle yapacak

Sergen Yalçın, Arda Turan'ı "Sakın bunu yapma!" diyerek uyardı

Beşiktaş'ta ayrılık! Emrecan Terzi bu kez bonservisiyle gitti
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR-HABER
Trendyol Süper Lig’in 11. haftasında Beşiktaş'ın sahasında Fenerbahçe'ye 3-2 mağlup olduğu karşılaşma sonrası Gabriel Paulista açıklamalarda bulundu.
"Biraz daha sakin kalsaydık 3. golü atabilirdik"
Maça harika başladıklarını söyleyen Paulista, "Kırmızı kartla birlikte oyunun yönü değişti. Rakibe fazla izin vermeye başladık. Futbolda bunlar oluyor. Biraz daha sakin kalsaydık 3. golü atabilirdik.
"Kendimizi eleştirmeliyiz"
Yediğimiz gollerde de aslında rakibimizin çok bir şey yaparak attıkları değildi. Bireysel hatalar, takım hatalarından yedik 3 golü de. Kendimizi eleştirmeliyiz" dedi.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...