Kadınlarda finalin adı: ABD-Japonya
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Kanada'da düzenlenen 2015 FIFA Kadınlar Dünya Kupası'nın finalinde ABD'nin rakibi, İngiltere'yi 2-1 yenen Japonya oldu.

Son 5 Haber

Arjantin'de sürpriz Messi kararı!

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez

Wout Weghorst'un yeni takımı belli oldu! 2 yıllık imza

Kerem Aktürkoğlu özür diledi: Hakkınızı helal edin
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Kadınlarda finalin adı: ABD-Japonya
Edmonton kentindeki Commonwealth Stadyumu'nda oynanan yarı finalde, kupanın son sahibi Japonya ile İngiltere karşılaştı. Japonya, Miyama'nın 33.dakikada penaltıdan attığı golle öne geçti. İlk yarı, İngiltere'nin 40. dakikada Williams ile kaydettiği penaltı golüyle 1-1 sonuçlandı.
İngiliz futbolcu Basset, 90 2. dakikada gelişen Japonya atağını savuşturmak isterken topu kendi kalesine gönderdi. Bu golle maçtan 2-1 galip ayrılan Japonya, üst üste 2. kez adını finale yazdırdı.
2011'den sonra 2015'te de ABD ile Japonya'nın karşı karşıya geleceği final maçı, 6 Temmuz'da TSİ 02.00'de başlayacak.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...