Mustafa Hekimoğlu: "Gol attığım için çok mutluyum"
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Trendyol Süper Lig'in 38. haftasında Beşiktaş, deplasmanda Bodrum FK'yı mağlup etti. Siyah-Beyazlı takımda Mustafa Hekimoğlu maç sonrası açıklama yaptı.

Son 5 Haber

Eski Süper Lig kulübü yöneticisinden kara paraya dikkat

Dirk Kuyt, yeniden Fenerbahçe'de!

Fenerbahçe'de Diego Carlos'a ulaşılamıyor! Sağlık kontrolüne katılmadı

Samsunspor, kombine alan taraftarların adını koltuklarına yazacak

Trabzonspor Basketbol, NBA'de şampiyonluk yaşayan Xavier Tillman'ı transfer etti
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR-HABER
Trendyol Süper Lig'in 38. haftasında Beşiktaş, deplasmanda Bodrum FK'yı 4-0 mağlup etti. Siyah-Beyazlı takımda Mustafa Hekimoğlu maç sonrası açıklamalarda bulundu.
"Ligi 4. bitirdiğimiz için üzgünüz"
Gol attığı için mutlu olduğunu söyleyen Hekimoğlu, "Gol attığım için çok mutluyum ama ligi 4. bitirdiğimiz için üzgünüz.
"Milli takıma seçildiğim için çok mutluyum"
Gelecek sezon daha çok çalışıp taraftarımıza daha iyi bir Beşiktaş izleteceğiz. Milli takıma seçildiğim için çok mutluyum. İnşallah orası da güzel geçer, güzel sonuçlar alırız" dedi.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...