Serdar Topraktepe: "Bu avantajımızı kullanmak istiyoruz"
Editör: Arif Can Yıldız
Son Güncelleme /
Süper Lig'in 15. haftasında Beşiktaş evinde Fenerbahçe'yi konuk edecek. Dev derbi öncesinde siyah-beyazlı ekibin teknik sorumlusu Serdar Topraktepe açıklamalarda bulundu.

Son 5 Haber

İbrahim Hacıosmanoğlu'ndan istifa sorusuna net yanıt!

Trabzonspor, Samsunspor'un tecrübeli oyuncusu Emre Kılınç için hamle yapacak

Sergen Yalçın, Arda Turan'ı "Sakın bunu yapma!" diyerek uyardı

Beşiktaş'ta ayrılık! Emrecan Terzi bu kez bonservisiyle gitti

İşte Galatasaray'ın forvet planı: Icardi gidecek Omar Marmoush gelecek
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Geçtiğimiz günlerde başkanlık değişimi yaşayan ve teknik direktör Giovanni van Bronckhorst ile yollarını ayıran Beşiktaş, Serdar Topraktepe yönetiminde Fenerbahçe'yi konuk edecek.
Süper Lig'in 15. haftasında oynanacak olan Süper Lig 15. hafta mücadelesi öncesinde siyah-beyazlı ekibin teknik sorumlusu Serdar Topraktepe yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu. İşte detaylar...
"Büyük bir camiayız"
Fenerbahçe'nin iyi ve kötü yönlerine çalıştıklarını ifade eden Serdar Topraktepe: "Bizim morale ihtiyacımız var. Galibiyete ihtiyacımız var. Büyük bir camiayız. Gereken tüm çalışmaları yaptık. Böyle maçlar mücadele ister. Sahada birlikte ve mücadele eden bir takım yansıtmaya çalışacağız. Kazanmak istiyoruz
Futbolcuyken de oynadım
Derbileri futbolcuyken de oynadım, şimdi hoca olarak çıkacağım. Derbiler farklı olur. Kendi evimizdeki avantajı kullanmak istiyoruz, galibiyete ihtiyacımız var. Fenerbahçe'nin kuvvetli yönlerini de zaaflarını da çalıştık" ifadelerini kullandı.