Stefan Savic: "Çok önemliydi bu puanı alabilmek. Çok mutluyuz"
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
Trendyol Süper Lig’in 2. haftasının kapanış maçında Trabzonspor, deplasmanda karşılaştığı Kasımpaşa'yı 1-0 mağlup etti. Maçtan sonra Stefan Savic açıklamalarda bulundu. Detaylar...

Son 5 Haber

Okan Buruk'un oğlunu görenler tanıyamadı! Boyu babasını geçti

İbrahim Hacıosmanoğlu'ndan istifa sorusuna net yanıt!

Trabzonspor, Samsunspor'un tecrübeli oyuncusu Emre Kılınç için hamle yapacak

Sergen Yalçın, Arda Turan'ı "Sakın bunu yapma!" diyerek uyardı

Beşiktaş'ta ayrılık! Emrecan Terzi bu kez bonservisiyle gitti
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Trendyol Süper Lig’in 2. haftasının kapanış maçında Trabzonspor, deplasmanda karşılaştığı Kasımpaşa'yı 1-0 mağlup etti. Maçtan sonra Stefan Savic, yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.
"Çok önemliydi bu puanı alabilmek. Çok mutluyuz"
"Bizim adımıza zor bir maç olacağının bilincindeydik. İlk maçtan 3 puan aldıktan sonra bu maçı da kazanmak bizim için önemliydi. Takım olarak iyi bir mücadele gösterdik. Gol yememek de bizim için önemliydi. Bu da yazın yaptığımızın çalışmaların meyvesini aldığımızı gösteriyor. Çok önemliydi bu puanı alabilmek. Çok mutluyuz."
''Takımımız şu anda iyi yönde gidiyor''
''Takımımız şu anda inşa halinde olan bir takım. İkinci yarıdaki mücadelemiz beni mutlu etti. Galibiyetten daha mutlu etti mücadelemiz. Takımımız şu anda iyi yönde gidiyor. Hepimiz çok iyi çalışıyoruz."