Umut Güneş, 3 puanı sonrası Başkan Doğan’ı işaret etti! Teşekkür ediyoruz…
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Sahasında konuk ettiği Bodrum FK’yı Pedro Malheiro’nun golüyle 1-0 mağlup eden Trabzonspor’da Umut Güneş maç sonu değerlendirmelerde bulundu.

Son 5 Haber

Okan Buruk'un oğlunu görenler tanıyamadı! Boyu babasını geçti

İbrahim Hacıosmanoğlu'ndan istifa sorusuna net yanıt!

Trabzonspor, Samsunspor'un tecrübeli oyuncusu Emre Kılınç için hamle yapacak

Sergen Yalçın, Arda Turan'ı "Sakın bunu yapma!" diyerek uyardı

Beşiktaş'ta ayrılık! Emrecan Terzi bu kez bonservisiyle gitti
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Süper Lig'in 17. haftasında Trabzonspor, sahasında ağırladığı Bodrum FK'yı 86. dakikada Pedro Malheiro'nun attığı çok şık golle 1-0 mağlup etti ve 3 maçlık galibiyet hasretini sonlandırdı.
Trabzonspor’da Umut Güneş maç sonu değerlendirmelerde bulundu.
"Kötü gidişatımıza rağmen bize destek veriyorlar"
Umut Güneş maç sonu açıklamasında, “İlk olarak başkanımız ve yönetimimize çok teşekkür etmek istiyorum. Kötü gidişatımıza rağmen bize destek veriyorlar. Taraftarlarımızın stadyumu doldurması bizi çok mutlu etti. Hem onların hem de bizim bu galibiyet çok ihtiyacımız vardı. Daha iyi bir Trabzonspor göstermek istiyoruz” dedi.